revenue management

Οι λόγοι που το revenue management πρέπει να σας απασχολεί ακόμα και σήμερα

Ποια είναι τα πολλαπλά οφέλη του revenue management και οι πολύτιμες βελτιστοποιήσεις που μπορεί να προσφέρει σε μία (μικρότερη ή μεγαλύτερη) ξενοδοχειακή μονάδα, ιδιαίτερα σε μία ταραχώδη περίοδο όπως η σημερινή;

Αν κάτι είναι σίγουρο τόσο για το τρέχον έτος όσο και τα αμέσως επόμενα που ακολουθούν, είναι ότι στο επίκεντρο της προσοχής όλων -πολύ περισσότερο δέ των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό- θα πρέπει να βρίσκονται λύσεις τεχνολογίας που μπορούν να συμβάλουν στην έγκαιρη και ομαλή μετάβαση στα νέα δεδομένα που επέφερε η έξαρση της πανδημίας αλλά και ο αναπόφευκτος ψηφιακός μετασχηματισμός όλων των εμπλεκόμενων μερών της αγοράς.

Σε αυτό το νέο «τοπίο» που διαμορφώνεται, πρωτοποριακές λύσεις όπως ενδεικτικά αυτές της RevApp και της Reveffect -2 εκ των startups που εντάχθηκαν στο δεύτερο και τρίτο κύκλο του Προγράμματος Επιτάχυνσης του CapsuleT, αντίστοιχα- αποτελούν ένα πραγματικό “no-brainer” για το σύγχρονο ξενοδοχειακό προϊόν και τη βιωσιμότητά του.

Η δυναμική τιμολόγηση, η ασφαλής πρόβλεψη/έλεγχος της ζήτησης, η εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και πόρων από τη μεριά του ξενοδόχου/προσωπικού, ή ακόμα και η προώθηση επιπλέον πωλήσεων από τη στιγμή που ο εκάστοτε επισκέπτης βρίσκεται στο ξενοδοχείο (cross-selling) είναι μερικά μόνο από τα σημαντικά πλεονεκτήματα που συνεπάγονται εφαρμογές όπως αυτές των 2 προαναφερθέντων εταιρειών. Όμως γιατί να μην αφήσουμε τους ίδιους τους ειδικούς να μας δώσουν τη «μεγάλη εικόνα» που διαμορφώνεται στο συγκεκριμένο πεδίο; Οι εκπρόσωποι των RevApp και Reveffect μοιράστηκαν μαζί μας περισσότερα σχετικά με τις καινοτόμες υπηρεσίες τους αλλά και την υπεραξία που προσδίδουν στους ηγέτες της αγοράς.

⇒ Ποια είναι τα συγκεκριμένα οφέλη των ξενοδόχων από τη χρήση της πλατφόρμας σας; Ποια είναι η τάση που διαμορφώνεται επί του παρόντος;

RevApp: Θα μπορούσαμε να πούμε πως τα οφέλη της πλατφόρμας μας είναι συνοπτικά τα εξής: οι πιο ακριβείς τιμολογήσεις, οι γρηγορότερες αποφάσεις σε σχέση με την εφαρμογή τιμών, η μείωση πόρων ανθρώπινου δυναμικού που σχετίζονται με την ανανέωση τιμολογήσεων, όπως επίσης και η δημιουργία περισσότερου ελεύθερου χρόνου για το προσωπικό/ξενοδόχο ώστε να τον διαθέσει σε άλλες παραγωγικές δραστηριότητες. Η αλήθεια είναι πως, ύστερα και από συναντήσεις με ξενοδόχους, η πλειοψηφία αναφέρεται στη δυναμική τιμολόγηση δωματίων ως «το ιερό δισκοπότηρο» στο revenue management. Είναι χαρακτηριστικό πως μεγάλες αλυσίδες (π.χ. Marriott, Intercontinental, κ.τ.λ.) έχουν αναπτύξει μάλιστα δικά τους λογισμικά για τη δυναμική και αυτοματοποιημένη τιμολόγηση των δωματίων. Ωστόσο, οι «μικροί» ξενοδόχοι δεν έχουν τους οικονομικούς πόρους για να αναπτύξουν τέτοια εργαλεία μόνοι τους.

Reveffect: Οι τεχνολογικές μας λύσεις βοηθούν τους χρήστες να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήματα, αλλά και να αποφασίζουν τεκμηριωμένα για την τιμολόγηση των δωματίων τους και την στρατηγική τους λαμβάνοντας υπόψη αρκετές παραμέτρους όπως οι τιμές του ανταγωνισμού, η ζήτηση, τα events, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, οι νέες τάσεις και πολλές ακόμα. Έως σήμερα, τις λύσεις μας τις χρησιμοποιούν περισσότερα από 30 καταλύματα σε Ελλάδα και Κύπρο και η ικανοποίηση τους φαίνεται από τα πολλά referrals που δεχόμαστε καθημερινά. Είναι εμφανές ότι πλέον τα μικρά και μεσαία καταλύματα αντιλαμβάνονται πόσο σημαντικό είναι να κάνουν outsource σε εξειδικευμένες εταιρείες του χώρου το revenue management. 

⇒ Πώς προσαρμοστήκατε ως ομάδα στα νέα δεδομένα που επέφερε ο Covid-19; Υπάρχουν βελτιστοποιήσεις στις οποίες προχωρήσατε;

RevApp: Ο Cοvid-19 δεν έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τα operations μας, εκτός βέβαια από το γεγονός ότι η ομάδα δουλεύει κατά 95% remotely. Στους επόμενους μήνες που θα προχωρήσουμε δυναμικά στο κομμάτι των πωλήσεων, σίγουρα θα εφαρμόσουμε τηλεδιασκέψεις, πράγμα το οποίο βέβαια δημιουργεί κάποια προβλήματα στο να κλείσεις πιο εύκολα την πώληση…

Reveffect: Προσαρμοστήκαμε άμεσα στις ανάγκες που επέβαλε η πανδημία και οι υπηρεσίες μας ακολουθήσαν τις νέες τάσεις, ακόμη και στον τρόπο που σχεδιάζουμε την στρατηγική για τους συνεργάτες μας. Είναι χαρακτηριστικό πως μειώσαμε το κόστος της πλατφόρμας μας, ενώ εξακολουθούμε να προσφέρουμε δωρεάν τις υπηρεσίες μας για 3 έως και 6 μήνες σε όλους εκείνους που έχουν πληγεί.

Λίγα λόγια για τις 2 εταιρείες:

Η RevApp είναι μία εφαρμογή δυναμικής τιμολόγησης που βοηθά ξενοδόχους και διαχειριστές ενοικιαζόμενων δωματίων να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την τιμολόγηση των δωματίων, χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης.

RevApp

Η Reveffect προσφέρει υπηρεσίες ξενοδοχειακού revenue management. Χάρη στα τεχνολογικά μέσα και την πρωτοποριακή πλατφόρμα της, η εταιρεία αυτοματοποιεί την διαδικασία της τιμολόγησης των δωματίων και της στρατηγικής του revenue management των συνεργατών της.

Reveffect

*Αναζητήστε περισσότερα για τη RevApp εδώ και για τη Reveffect εδώ.

Comments are closed.