
Μπορούμε ακόμη να μιλάμε για εκδηλώσεις εν μέσω πανδημίας;
Την ώρα που ολόκληρος ο πλανήτης βρίσκεται στη δίνη του δεύτερου κύματος της πανδημίας, όπως πολλοί ακόμα τομείς και κλάδοι της επιχειρηματικής δραστηριότητας, έτσι και ο χώρος των εκδηλώσεων (κάθε είδους) έχει υποστεί βαρύτατο πλήγμα.
Ωστόσο, κανείς δε μπορεί να προβλέψει με απόλυτη βεβαιότητα πώς θα διαμορφωθεί η σχετική αγορά στη μετά κορωνοϊό εποχή, γι’ αυτό και ένας άκρατος πεσιμισμός θα ήταν εξίσου βεβιασμένη οπτική με μία -στον αντίποδα- υπέρμετρη αισιοδοξία∙ μπορεί οι online εκδηλώσεις να έχουν καλύψει μέχρι ένα βαθμό το «κενό» και την επιτακτική ανάγκη που προέκυψε άμα τη εμφανίσει της πανδημίας, εντούτοις τόσο οι event planners όσο και οι υπόλοιποι επαγγελματίες του χώρου γνωρίζουν πως τέτοιες εναλλακτικές δε μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως τις φυσικές εκδηλώσεις και την αυθεντική ανθρώπινη επαφή που επιτυγχάνεται με τις τελευταίες. Οι σχετικές ψηφιακές πλατφόρμες -που επωφελήθηκαν όσο κανείς άλλος από την έξαρση του ιού, με πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό της Hopin και του αξιοσημείωτου γύρου χρηματοδότησης που εξασφάλισε– απέχουν παρασάγγας από τη μοναδική αξία που συνεπάγεται η πρόσωπο με πρόσωπο επαφή στην πραγματοποίηση σημαντικών συζητήσεων και στην ουσιαστική δικτύωση κατά τη φυσική συμμετοχή σε θεάματα, κοινωνικές εκδηλώσεις, κ.ο.κ.
Η πρόοδος στην ανάπτυξη αποτελεσματικών εμβολίων και θεραπειών είναι ήδη σημαντική και ως εκ τούτου, οι event planners αλλά και όλοι όσοι δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στο χώρο των εκδηλώσεων πρέπει να προετοιμάζονται για την επόμενη μέρα, βελτιστοποιώντας τις εσωτερικές διαδικασίες και τις υπηρεσίες τους. Υπό αυτό το πρίσμα, η ομάδα του CapsuleT απευθύνθηκε σε 2 εταιρείες που έχουν περάσει ήδη από το Πρόγραμμα Επιτάχυνσης και παρέχουν τεχνολογικές λύσεις στον τομέα των εκδηλώσεων, προκειμένου να μάθει πώς προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα, όπως επίσης να μοιραστεί κάποια tips με όσες εταιρείες εκεί έξω επιχειρούν στο ίδιο πεδίο∙ πρόκειται για το Events in Greece, ομάδα που δημιουργεί εξατομικευμένα portals με πληροφορίες για όλες τις τρέχουσες εκδηλώσεις ανά την Ελλάδα, και το Weddin, μία πλατφόρμα που βοηθά τα ζευγάρια να βρουν τον κατάλληλο προορισμό και να οργανώσουν το γάμο τους στην Ελλάδα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
⇒ Πώς προσαρμοστήκατε ως εταιρεία στα νέα δεδομένα που επέφερε η έξαρση της πανδημίας;
Weddin: Εμείς είχαμε ήδη το βασικό μας website, όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος έβρισκε εκεί επαγγελματίες γάμου για όλες τις κατηγορίες και τα επιμέρους στάδια, από την εκκλησία μέχρι και τη γαμήλια δεξίωση. Σήμερα προετοιμάζουμε το νέο μας website, συμπληρωματικό αυτού, όπου θα βοηθάμε ζευγάρια να προετοιμάσουν το γάμο τους, δίνοντας βάση -για πρώτη φορά- και στο destination wedding, το γάμο δηλαδή στην Ελλάδα για ζευγάρια από το εξωτερικό. Ακόμα, προετοιμάζουμε το e-shop μας, όπου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να βρουν σε αυτό είδη και υπηρεσίες γύρω από το γάμο και τη γαμήλια δεξίωση. Τα δύο websites μας θα συνδέονται μεταξύ τους και θα επιτυγχάνεται μια συνολική βοήθεια για το γάμο, ώστε να προετοιμαστούν τα πάντα στην εντέλεια μέσα από το διαδίκτυο.
Events in Greece: Μέχρι και το δεύτερο lockdown, είχαμε εμπλουτίσει το περιεχόμενό μας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για εκδηλώσεις στη διάρκεια του Covid-19, όπως ήταν ενδεικτικά το αν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας, αν είναι ανοικτός ή κλειστός χώρος, αν υπάρχει όριο πληρότητας και πολλές ακόμα λεπτομέρειες.
⇒ Κατά τη γνώμη σας, ποια είναι τα χρήσιμα «συστατικά» που πρέπει να διαθέτει εφεξής οποιαδήποτε εταιρεία εκεί έξω δραστηριοποιείται στο event planning ή την προώθηση εκδηλώσεων;
Weddin: Θεωρούμε πλέον πως το βασικότερο χαρακτηριστικό κάθε επιχείρησης -σε οποιονδήποτε τομέα κι αν εξειδικεύεται- πρέπει να είναι η ευελιξία, λόγω των συνεχόμενων αλλαγών που βιώνουμε όλοι, τόσο κοινωνικά, όσο και επιχειρησιακά. Επίσης, βασικό ζητούμενο είναι και η προσαρμοστικότητα αφού, λόγω των αλλαγών αυτών, καλούμαστε να προσαρμοζόμαστε διαρκώς σε νέα δεδομένα και απρόβλεπτες εξελίξεις. Tο κυριότερο εργαλείο κάθε εταιρείας πρέπει να είναι το διαδίκτυο. Σήμερα, δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από αυτό∙ είναι το κλειδί για κάθε επιχείρηση που θέλει να εξελιχθεί και να επιβιώσει στο σήμερα, το να μάθει δηλαδή να στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά σε αυτό.
Εvents in Greece: Τα χρήσιμα συστατικά είναι η ανάπτυξη αισθήματος ασφάλειας στο κοινό έτσι ώστε να είναι σίγουρο ότι δεν θα βρεθεί προ εκπλήξεως και ότι θα υπάρχει κάποιος που θα φροντίσει για τις ανάγκες του. Η συνεχής ενημέρωση, η επικαιροποίηση του περιεχομένου και οι πληροφορίες που είναι σχετικές με την ασφάλειά του, σίγουρα καθησυχάζουν το κοινό. Από εκεί και πέρα, αυτό που προτείνουμε σε οποιαδήποτε εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο, είναι η συνεργασία και η δημιουργία συνεργειών.
Λίγα λόγια για τις 2 εταιρείες:
To Events in Greece παρέχει στα ξενοδοχεία ένα εξατομικευμένο σε αυτά portal για τους πελάτες τους. Το portal περιέχει πληροφορίες για κοντινές και πιο μακρινές εκδηλώσεις, ωράρια όλων των μουσείων και αρχαιολογικών χώρων, ακριβείς οδηγίες μετάβασης και επιπλέον, ενημέρωση για τυχόν απεργίες και προβλήματα στους δρόμους. Περιέχει μοναδικές και έγκυρες πληροφορίες που μπορούν να φανούν χρησιμότατες όχι μόνο στους πελάτες, αλλά και στους υπαλλήλους concierge των ξενοδοχείων 24 πόλεων σε όλη την Ελλάδα.
To Weddin είναι μια πλατφόρμα που βοηθά τα ζευγάρια να οργανώσουν το γάμο τους στην Ελλάδα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς δηλαδή να χρειάζεται πάντα η προσωπική επαφή ή η μετάβαση. Απώτερος στόχος του Weddin είναι η ανάπτυξη του γαμήλιου τουρισμού στη χώρα μας.
Comments are closed.