Τι κάνει το WeTip;

Ψηφιακά φιλοδωρήματα σε 3 απλά βήματα! Το Wetip ενισχύει τα κέρδη των εργαζομένων στον τομέα της φιλοξενίας, ενώ παρέχει στους μάνατζερ δεδομένα για την απόδοση των υπαλλήλων.

Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα για την υπηρεσία που προσφέρετε;

Η Wetip είναι μια υπηρεσία για ψηφιακά φιλοδωρήματα. Οι επισκέπτες σαρώνουν έναν κωδικό QR με το τηλέφωνό τους, στη συνέχεια επιλέγουν τον συγκεκριμένο εργαζόμενο/η που θέλουν να δώσουν φιλοδώρημα και απευθείας, μέσω apple pay, google pay ή πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, δίνουν το φιλοδώρημα που επιθυμούν.

Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να αφήσουν κριτικές για την εξυπηρέτηση του υπαλλήλου. Η Wetip προσφέρει ακόμα ένα dashboard στους μάνατζερ των ξενοδοχείων, το οποίο εμφανίζει χρήσιμες πληροφορίες όπως τα συνολικά ποσά φιλοδωρήματος ανά υπάλληλο ή ομάδα καθώς και τις κριτικές των επισκεπτών.

3. Ποιο πρόβλημα/ζήτημα προσπαθεί να λύσει το WeTip;

Στη σημερινή κοινωνία της μειωμένης χρήσης μετρητών, οι εργαζόμενοι στον τομέα της φιλοξενίας χάνουν φιλοδωρήματα. Αυτό έχει σημαντικές επιπτώσεις στον κλάδο της φιλοξενίας και εστίασης.

Μια μελέτη του 2023 διαπίστωσε ότι το 60% των επισκεπτών ξενοδοχείων έχουν λιγότερα μετρητά μαζί τους σε σύγκριση με 5 χρόνια πριν. Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι από τους επισκέπτες που δεν έδωσαν φιλοδώρημα, πάνω από το 70% δήλωσαν ότι θα έδιναν φιλοδώρημα αν υπήρχε ψηφιακό φιλοδώρημα και σχεδόν το 70% των επισκεπτών που έδωσαν φιλοδώρημα δήλωσαν ότι θα έδιναν περισσότερο φιλοδώρημα αν υπήρχε ψηφιακό φιλοδώρημα.

Η Wetip λύνει αυτό το πρόβλημα καθιστώντας εύκολο για τους επισκέπτες να δίνουν φιλοδώρημα στους εργαζόμενους σε ξενοδοχεία και εστιατόρια, ακόμα και αν δεν έχουν μετρητά πάνω τους.

Ποια λύση προσφέρει το WeTip;

Η Wetip παρέχει μια τρισδιάστατη λύση:

1) Για τους μάνατζερ των ξενοδοχείων: Με τη χρήση του dashboard που προσφέρουμε, οι μάνατζερ μπορούν να έχουν χρήσιμες πληροφορίες για την απόδοση του προσωπικού όχι μόνο σχετικά με τα ποσά των φιλοδωρημάτων αλλά και με τις κριτικές και τα σχόλια που μοιράζονται οι πελάτες αφότου αφήσουν φιλοδώρημα. Επίσης, η Wetip βοηθάει στο πρόβλημα του retention rate του προσωπικού καθώς όταν το συνολικό εισόδημα των εργαζομένων αυξάνεται, τότε τείνουν να παραμένουν με τον ίδιο εργοδότη (ξενοδοχείο).

2) Για τον εργαζόμενο: Αυξάνει το συνολικό εισόδημα του εργαζομένου καθώς επωφελείται από ένα νέο κανάλι φιλοδωρημάτων.

3) Για τον πελάτη: Η υπηρεσία μας παρέχει τη δυνατότητα ψηφιακής και εξατομικευμένης φιλοδώρησης και ανώνυμης κριτικής μέσω ψηφιακής πλατφόρμας. Σκεφτείτε πόσες φορές δε δώσατε φιλοδώρημα γιατί απλά δεν είχατε ρέστα ή μετρητά πάνω σας.

Η ομάδα

Αλέξανδρος Μαληκκίδης
Co-founder & CEO

Ο Αλέξανδρος Μαληκκίδης είναι συνιδρυτής και CEO της Wetip, με πάνω από 4 χρόνια εμπειρίας σε analytics και λειτουργίες. Έχει αποδεδειγμένη επιτυχία στην Uber, ηγούμενος των παγκόσμιων συνεργασιών πληρωμών και λανσάροντας νέες αγορές και προϊόντα. Είναι γνωστός για την προληπτική και αποτελεσματική προσέγγισή του, με ισχυρή ηγεσία και προσαρμοστικότητα σε δυναμικά περιβάλλοντα.

Αλέξανδρος Μαληκκίδης
Co-founder & CEO
Στέλιος Αλεξάνδρου
Co-Founder - CTO

Ο Στέλιος Αλεξάνδρου, ως senior software engineer στην AireInnovate, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη πλατφορμών που διαχειρίζονται ευαίσθητα δεδομένα και εξυπηρετούν δεκάδες εκατομμύρια χρήστες. Διασφαλίζει συμμόρφωση με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας, διακυβέρνησης δεδομένων και GDPR, ενώ εφαρμόζει μηδενικό χρόνο διακοπής μέσω CI/CD pipeline.

Στέλιος Αλεξάνδρου
Co-Founder - CTO
Θεοδώρα Λαγογιάννη
BD & PR Manager

Η Θεοδώρα Λαγογιάννη είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής Αθηνών με παράλληλες σπουδές minor in Finance στο Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδας με υποτροφία από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και το Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος. Μέσω υποτροφίας του Ιδρύματος Λάτση παρακολούθησε το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Imperial Business School. Έχει εμπειρία στο εταιρικό και χρηματοοικονομικό δίκαιο και αυτή την περίοδο ως ασκούμενη δικηγόρος στην Τράπεζα της Ελλάδος.

Θεοδώρα Λαγογιάννη
BD & PR Manager