Τι ακριβώς κάνει το Cellarhopping;
Το Cellarhopping συνδέει επαγγελματίες του τουρισμού που θέλουν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους ταξιδιώτες τους, με παραγωγούς που δρουν ως πάροχοι αγροτουριστικών υπηρεσιών, προωθώντας και αναδεικνύοντας ασυνήθιστους προορισμούς.
Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;
Το Cellarhopping είναι η ιδανική λύση για όλους τους παραγωγούς που προσφέρουν αγροτουριστικές υπηρεσίες, προσφέροντας τους ψηφιακά εργαλεία για την ανάπτυξη τους.
Οινοποιεία, αγροφάρμες, ζυθοποιεία, ελαιοτριβεία και οποιοσδήποτε μπορεί να προσφέρει θεματική εμπειρία, μπορεί να διαθέτει τις υπηρεσίες του μέσω cellarhopping και να επωφελείται από την αύξησης της επισκεψιμότητας και του εισοδήματος του.
Οι επαγγελματίες του τουρισμού θα μπορούν να προσφέρουν θεματικές εμπειρίες για τους πελάτες τους είτε αγοράζοντας είτε σχεδιάζοντας μοναδικά προϊόντα για την προώθηση στο δικό τους δίκτυο. Ταυτόχρονα, σώζουν χρήμα και χρόνο και παραμένουν ανταγωνιστικοί και συμβατοί με την έντονη τάση για βιώσιμο τουρισμό.
Ποιο είναι το κενό που καλύπτετε στην αγορά;
Ο αγροτουρισμός αναμφίβολα κερδίζει δημοτικότητα. Ωστόσο, είναι ακόμα πολύ νωρίς όσον αφορά τις ψηφιακές υποδομές, τα πιο αποδοτικά μοντέλα λειτουργίας και τη διασύνδεση μεταξύ επιχειρήσεων.
Τι κάνουν τουριστικοί πράκτορες, DMCs, πρακτορεία, OTA και ξενοδοχεία;
Οι επαγγελματίες του τουρισμού συχνά δεν μπορούν να αξιοποιήσουν εύκολα το πλήρες δυναμικό και τις μοναδικές ιδιότητες ενός προορισμού όσον αφορά την τοπική παραγωγή και τη γαστρονομία. Δεν έχουν το χρόνο ή την πληροφορία, ώστε να εμπνεύσουν τους πελάτες τους. Έτσι, χωρίς εναλλακτικές λύσεις καταλήγουν να προσφέρουν τα ίδια προϊόντα μαζικού τουρισμού και μη βιώσιμες λύσεις κάθε χρόνο.
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αγρο-τουριστικκού και γαστρονομικού ενδιαφέροντος, από την άλλη, αγωνίζονται να γίνουν πιο ορατές και να προσεγγίσουν νέο κοινό προκειμένου να αυξήσουν τις επισκέψεις και τα έσοδά τους. Ωστόσο, δεν διαθέτουν την τεχνογνωσία και τα εργαλεία μάρκετινγκ.
Έτσι, προορισμοί με αναξιοποίητο πλούτο παραμένουν κρυμμένοι στη σκιά και χάνονται πολύτιμες ευκαιρίες για βιώσιμη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη.
Ποια είναι η πρόταση του Cellarhopping;
Το Cellarhopping δημιουργεί μια γέφυρα μεταξύ επαγγελματιών τουρισμού και προμηθευτών αγροτουρισμού. Οι προμηθευτές αγροτουρισμού προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους και την περιοχή στην οποία δραστηριοποιούνται. Ταυτόχρονα, εκτίθενται σε τεράστιο δίκτυο επαγγελματιών του τουρισμού, διαθέτουν αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης κρατήσεων, γίνονται μέρος ενός δικτύου διανομής αγροτουρισμού και η επιχείρησή τους μπορεί να συμπεριληφθεί σε συνδυασμένα θεματικά πακέτα. Συνεπώς, επωφελούνται από την αύξηση της επισκεψιμότητας και του εισοδήματος, βοηθώντας στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της περιοχής τους.
Η Ομάδα

Τάσος Καννναβός
Founder & CEOΟ Τάσος Κανναβός (Ιδρυτής-Διευθύνων Σύμβουλος) είναι Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Έχει περισσότερα από 10 χρόνια εργασίας ως ανεξάρτητος tour leader σε Ευρώπη και Ασία, 8 χρόνια ως ταξιδιωτικός σύμβουλος για τουριστικούς πράκτορες και πρακτορεία και τεχνογνωσία στις πωλήσεις και στη συνεργασία με μεγάλους ομίλους και εταιρικά ταξίδια. Έχει συνεργαστεί με αρκετούς επαγγελματίες του ταξιδιού (Manessis travel, Royalty – Escapes κ.λπ., εκπληρώνοντας απαιτητικές εργασίες και διαχειρίζοντας μεγάλες ομάδες ανθρώπων.
Τάσος Καννναβός
Founder & CEO
Σοφία Μουσέτη
Founder & CTOΗ Σοφία Μουσέτη (Συνιδρύτρια-CTO) είναι πτυχιούχος μηχανικός υπολογιστών από το ΕΚΠΑ, πτυχιούχος οινολόγος από το ΠΑΔΑ, με Μεταπτυχιακό στη Γεωπληροφορική και τη Χωρική Ανάλυση από το ΓΠΑ. Έχει εργαστεί για περισσότερα από 15 χρόνια σε εταιρείες τεχνολογίας και ερευνητικές ομάδες (ΓΠΑ) σαν υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών, με ειδίκευση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων στην γεωργία ακριβείας και προσανατολισμό την ανάπτυξη επιχειρήσεων στον αγρο-διατροφικό τομέα.