
Τι κάνει το Algomo;
Η Algomo βοηθάει ξενοδοχεία και ταξιδιωτικες επιχειρήσεις μέχρι και να τριπλασιάσουν τις online κρατήσεις τους, εξατομικευόντας με τεχνητή νοημοσύνη τόσο το website τους, όσο και όλη την οnline επικοινωνία τους.
Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα για την υπηρεσία που προσφέρετε;
Η Algomo έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις, αξιοποιώντας την εμπειρία της στη βιομηχανία φιλοξενίας. Αυτή η πλατφόρμα στοχεύει στην αύξηση των κρατήσεων και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Βασικά χαρακτηριστικά:
1. Προσωποποίηση: Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί λεπτομερή προφίλ για κάθε επισκέπτη και πελάτη.
2. Προσαρμογή σε πραγματικό χρόνο: Προσαρμόζει αυτόματα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και τα emails σύμφωνα με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του κάθε επισκέπτη.
3. Μοναδικές εμπειρίες: Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη.
Αποτέλεσμα: Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα έχουν τη δυνατότητα να τριπλασιάσουν τον όγκο των κρατήσεών τους.
3. Ποιο πρόβλημα/ζήτημα προσπαθεί να λύσει το Algomo;
Οι ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις συχνά δυσκολεύονται να αυξήσουν τον όγκο κρατήσεων τους, επειδή τα websites τους είναι αρκετά απρόσωπα και δύσχρηστα.
Για παράδειγμα, ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτων, εκαταλείπουν στη μεση ενα bοoking form κάτι που επηρεάζει σημαντικά το ποσοστο κρατήσεων μιας επιχείρησης. Επιπλέον, η παροχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο, όπως η διαθεσιμότητα δωματίων, είναι κρίσιμη αλλά δύσκολη για πολλές επιχειρήσεις, ενώ η διαχείριση πολύγλωσσων αλληλεπιδράσεων με πελάτες προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο πολυπλοκότητας.
Με λίγα λόγια, παρά τις σημαντικές επενδύσεις στο μάρκετινγκ, οι περισσοτερες επιχειρήσεις “χάνουν” πελάτες, κυρίως επειδη δεν προσαρμόζονται στις ανάγκες του καθε πελατη τους.
Ποια λύση προσφέρει το Algomo;
Η Algomo προσφέρει στις ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις μια λύση μετατρέποντας τα website τους σε δυναμικές, εξατομικευμένες ψηφιακες εμπειρίες.
Η τεχνητή νοημοσύνη μας αντικαθιστά τις γενικές φόρμες, αλληλεπιδρώντας με τους επισκέπτες με έναν φυσικό και πιο ανθρωπινο τρόπο και μέσω του webapp μας, οι πελάτες μας μπορούν συνδεθούν άμεσα με τους OTAs ή τον Channel Manager που χρησιμοποιούν παρέχοντας στους επισκέπτες τους πληροφορίες στη γλώσσα τους και σε πραγματικό χρόνο.
Τα αποτελεσμάτάς μας; Η ομαλή και αυτοματοποιημένη επικοινωνία, η μείωση του λειτουργικού κόστους και έως και 3 φορες παραπάνω κρατήσεις!
Η ομάδα

Χάρης Σφυράκης
CEOΟ Χάρης Σφυράκης έχει πάνω από 15 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στο ΑΙ και την ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων. Διετέλεσε VP of Data Science στην Barclays, ενώ ήταν ο ιθύνων νους πίσω απο το πολυγλωσσικο chatbot της HSBC, που χρησιμοποιήθκε απο εκατομμύρια χρήστες. Ο Χάρης κατέχει μεταπτυχιακά στο AI από τα Πανεπιστήμια Πατρών και Εδιμβούργου και ίδρυσε την Algomo, με σκοπό να βοηθήσει τουριστικές επιχειρήσεις να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.
Χάρης Σφυράκης
CEO
Δημήτριος Κωνσταντινίδης
COOΟ Δημήτριος Κωνσταντινίδης, μεταξύ άλλων επιχειρήσεων στην ψηφιακή καινοτομία, ίδρυσε και πούλησε επιτυχώς τη Homely, μια startup στον χώρο των επαγγελματικών ταξιδιών. Σπούδασε μηχανικός υπολογιστών στα Πανεπιστήμια του Sheffield και Wisconsin-Madison, και μετά από σύντομη φοίτηση στο Cambridge, εργάστηκε ως μηχανικός υπολογιστών στην ARM. Έχει λάβει δύο σημαντικά βραβεία από το Βρετανικό Ινστιτούτο Μηχανικής και Τεχνολογίας.
Δημήτριος Κωνσταντινίδης
COO
Paul Silcock
CTOΟ Paul Silcock έχει πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της τεχνολογίας, προηγουμένως στη Sony ως ερευνητής μηχανικός και στη συνέχεια με την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου στον τομέα της εθνικής ασφάλειας. Κατέχει 19 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και είναι πτυχιούχος μηχανικός από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.