Ολοκληρώθηκε το 2ο Idea Platform του CapsuleT – Οι 3 νικητές

Με την ανάδειξη των 3 μεγάλων νικητών ολοκληρώθηκε το δεύτερο Idea Platform του CapsuleT, το βράδυ της Πέμπτης 22 Απριλίου. Στο πλαίσιο της ειδικής Εκδήλωσης Λήξης και Βράβευσης που έλαβε χώρα, η ομάδα του επιταχυντή υποδέχτηκε διαδικτυακά τις 13 ομάδες που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το διαγωνιστικό πρόγραμμα, όπως επίσης κριτές, μέντορες και εκπροσώπους των στρατηγικών συνεργατών του Idea Platform.

Με πολύτιμη παρακαταθήκη και σημείο αναφοράς το προηγούμενο διαγωνιστικό πρόγραμμα, το δεύτερο Idea Platform διακρίθηκε πρωτίστως για την ποιότητα και την προοπτική των ιδεών που υποβλήθηκαν.

Πιο συγκεκριμένα, οι ομάδες εργάστηκαν εντατικά πάνω στις ιδέες τους στη διάρκεια τόσο της προπαρασκευαστικής περιόδου του προγράμματος (6 – 9 Απριλίου), όσο και του διαγωνιστικού μέρους (14 – 22 Απριλίου). Χάρη στα εξειδικευμένα θεματικά εργαστήρια, τις ομιλίες αλλά και τις συναντήσεις συμβουλευτικής καθοδήγησης που πραγματοποιήθηκαν online με εκπροσώπους των στρατηγικών συνεργατών και community partners του προγράμματος, οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να εξελίξουν την ιδέα τους και να προχωρήσουν τελικώς -το βράδυ της Πέμπτης- στην παρουσίαση της επιχειρηματικής τους πρότασης (pitch) ενώπιον της Κριτικής Επιτροπής του CapsuleT, την οποία απάρτιζαν οι: Σπύρος Αρσένης, Coordinator – NBG Business Seeds, Αλέξανδρος Βασιλικός, Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, Αλέξανδρος Ζιώμας, Director, Information Technology & Telecommunications – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Κατερίνα Σαντίκου, Founder & Managing Director – Workathlon και Αλέξανδρος Τρίμης, CEO & Co-Founder – Welcome Pickups.

Οι ομάδες που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το διαγωνιστικό μέρος

Οι 13 ομάδες που προέκυψαν μετά το τέλος της προπαρασκευαστικής περιόδου και πήραν μέρος στο διαγωνιστικό μέρος κατά τη διάρκεια της τελευταίας ημέρας -διεκδικώντας τα 3 βραβεία και χρηματικά έπαθλα- ήταν οι εξής:

Aircruise
Το Aircruise θα είναι μια online πλατφόρμα αναζήτησης κρουαζιέρας. Ο πελάτης θα μπορεί να επιλέγει και να «κλείνει» την κρουαζιέρα με βάση τις προτιμήσεις του.

AlterDestination
Μία πλατφόρμα την οποία επισκέπτεται ο δυνητικός ταξιδιώτης ώστε να βρει, μέσω εικόνων, εναλλακτικές επιλογές σε διάσημους προορισμούς βάσει των επιθυμιών του.

Hotilities
Ένα marketplace μέσω του οποίου μικρά ξενοδοχεία μπορούν να χρησιμοποιούν εγκαταστάσεις και services από άλλα μεγαλύτερα, για να βελτιώσουν την προβολή τους και την εμπειρία των πελατών τους.

Orbitrip
Μία διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει όλες τις απαραίτητες ηλεκτρονικές πληροφορίες στους επισκέπτες που αναζητούν να βιώσουν, να μάθουν, να δοκιμάσουν και να αποκτήσουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες.

PromisedLand Local Food Club
Η πλατφόρμα αναφέρεται αποκλειστικά στο γαστρονομικό τουρισμό και απευθύνεται σε όσους θέλουν να οργανώσουν τις διακοπές τους με επίκεντρο τη γαστρονομία του τόπου που πρόκειται να επισκεφθούν, γρήγορα και με ασφάλεια.

RE-Athens
Μία εταιρεία παροχής εξατομικευμένων εμπειριών αστικής περιήγησης, με τη χρήση τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας. Ο χρήστης ανακαλύπτει αξιοθέατα και σημεία εναλλακτικού ενδιαφέροντος, όπως επίσης και τοπικές δραστηριότητες μέσω διαδραστικών ιστοριών.

RoadTrip Dreamers
H εφαρμογή βοηθά τον ταξιδιώτη να ανακαλύψει διαδρομές που θα τον οδηγήσουν σε ένα αξέχαστο road trip. Με ένα κλικ ακολουθεί το δρόμο που η ομάδα της εφαρμογής έχει «χαράξει» και ανακαλύπτει διαδρομές που ξεκινούν δίπλα του.

SeaYa
Μία ψηφιακή πλατφόρμα που θα βοηθήσει τον ταξιδιώτη να ανακαλύψει την ιδανική για εκείνον παραλία, «οπλίζοντάς» τον με απαραίτητες πληροφορίες και χρήσιμα local tips, για κάθε δυνατή δραστηριότητα.

Τravelalone 
Ένα app που, μέσω chatbot, θα παρέχει σε ταξιδιώτες υπηρεσίες concierge σε FIT/solo bookings, για ταξίδια εντός και εκτός Ευρώπης.

TripinWize
Η TripinWize δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να εισάγουν τα όνειρά τους για να λάβουν εξατομικευμένα ταξιδιωτικά πακέτα -ανεξάρτητα από το budget τους- ενώ παράλληλα συμμετέχουν ενεργά στη δημιουργία του ιδανικού ταξιδιού.

Upiria
Η Upiria προωθεί το ισότιμο δικαίωμα όλων στις μοναδικές και αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Μηδενίζει τις αποστάσεις μεταξύ των επαγγελματιών και των «εραστών» των ταξιδιών, προσφέροντας τη δυνατότητα της ελεύθερης/αδιαμεσολάβητης αλληλεπίδρασής τους, σε παγκόσμιο επίπεδο. 

ViReal Travel
Σκοπός του ViReal Travel είναι η ανάπτυξη και προώθηση του εικονικού τουρισμού. Στόχος, μέσω αυτής της διαφορετικής ταξιδιωτικής εμπειρίας, είναι ο συνδυασμός του εικονικού με άλλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Vivestia
Η πρώτη πλατφόρμα εκμίσθωσης πολυτελών καταλυμάτων στην Ελλάδα, τα οποία προβάλλει αποκλειστικά με τη χρήση τρισδιάστατης ρεαλιστικής απεικόνισης, δηλαδή μέσω Virtual Reality Tours.

Ποιοι αναδείχθηκαν νικητές

Όπως προαναφέρθηκε, η διαδικτυακή εκδήλωση κορυφώθηκε με την ανάδειξη των 3 μεγάλων νικητών, όπως προέκυψαν από την τελική αξιολόγηση και βαθμολογία που υπέβαλε -με το πέρας των ξεχωριστών παρουσιάσεων των 13 ομάδων- η Κριτική Επιτροπή του επιταχυντή. Ως εκ τούτου, η κατάταξη των 3 ομάδων που αναδείχθηκαν νικήτριες διαμορφώθηκε ως εξής: το 1ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της Vivestia, το 2ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 2.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της Hotilities, ενώ τέλος το 3ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 1.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της TripinWize.

2ο Idea Platform του CapsuleT

Επιπροσθέτως, οι 3 νικητές θα λάβουν υπηρεσίες mentoring από το Μάιο μέχρι τον Αύγουστο του 2021 από τους εκπροσώπους της Expedia Group σε θέματα business, καθώς επίσης συμβουλευτική καθοδήγηση σε θέματα product development από τους εκπροσώπους της Programize, ενώ παράλληλα θα έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες development με ιδιαίτερα χαμηλές-ειδικές τιμές από την ίδια εταιρεία. Τέλος, οι 3 νικητές κερδίζουν αυτόματα το δικαίωμα συμμετοχής στον 4ο κύκλο Επιτάχυνσης του CapsuleT, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το προαναφερθέν mentoring αλλά και το λειτουργικό πρωτότυπο της υπηρεσίας τους, έως το Σεπτέμβριο του 2021.

Ηγετικές εταιρείες συνέπραξαν και για το δεύτερο Idea Platform του CapsuleΤ

Επισημαίνεται πως για την επιτυχημένη διεξαγωγή του 2ου Idea Platform, η ομάδα του CapsuleT ένωσε για μία ακόμα φορά τις δυνάμεις της με ηγετικές εταιρείες του τουριστικού (και όχι μόνο) οικοσυστήματος. Έτσι, για το πρόγραμμα συνέπραξαν ως στρατηγικοί συνεργάτες ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Expedia Group, η Google, το NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας και η Programize. Επίσης, την προσπάθεια του επιταχυντή στήριξαν -συμμετέχοντας ως μέντορες και ομιλητές- εκπρόσωποι αναγνωρισμένων νεοφυών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού∙ αυτές ήταν η Clio Muse Tours, η Ferryhopper, η SaMMYacht, η TravelMyth, η Triparound, η Welcome Pickups, η Woof Together, η Workathlon και η Zoottle.

Μετά το πέρας της εκδήλωσης, ο Πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε., κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, δήλωσε σχετικά με την ολοκλήρωση του δεύτερου Idea Platform: «Συγχαρητήρια τόσο στους τρεις νικητές όσο και στις υπόλοιπες ομάδες για τη θεαματική πρόοδο και εξέλιξη της ιδέας τους στη διάρκεια του διαγωνιστικού προγράμματος. Σε μια εποχή όπου η τουριστική βιομηχανία δοκιμάζεται σκληρά, οι καινοτόμες ιδέες νέων ανθρώπων και η συμβολή τους στο οικοσύστημα αποτελούν στοιχεία-κλειδιά που θα συμβάλουν στο να οδηγηθεί ο Ελληνικός Τουρισμός στην επόμενη ημέρα».

Από την πλευρά της, η Director του επιταχυντή, κα Κατερίνα Σαριδάκη, ανέφερε για τη λήξη του διαγωνιστικού προγράμματος τα εξής: «Σε μια ιδιαίτερη περίοδο-πρόκληση για τον τουρισμό σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι πραγματικά μια ευχάριστη ανάσα αισιοδοξίας και ελπίδας να λαμβάνουμε συμμετοχές και ιδέες από νέους ανθρώπους, οι οποίοι αγαπούν το χώρο, έχουν πάθος γι’ αυτόν και κυρίως σκέφτονται λύσεις που θα βοηθήσουν την αγορά να ανακάμψει δυναμικά! Εύχομαι σε όλους τους συμμετέχοντες να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους καθώς -όπως διαπιστώσαμε όλοι- έχουν μία υποσχόμενη ιδέα και, αν τη δουλέψουν σε συνδυασμό με όλο το «οπλοστάσιο» πληροφοριών και συμβουλών που έλαβαν κατά τη διάρκεια του Idea Platform, θα καταφέρουν να πετύχουν τον τελικό τους στόχο».

Comments are closed.