concierge

Πώς το concierge αλλάζει μια για πάντα προς όφελος όλων

Είναι γεγονός πως το concierge αποτελεί σημείο αναφοράς για ένα τουριστικό κατάλυμα/ξενοδοχείο. Δε θα ήταν δέ υπερβολή να ισχυριστεί κανείς πως όλη η ουσία της φιλοξενίας ίσως «κρύβεται» εκεί.

Πολλοί είναι οι ταξιδιώτες που δυσκολεύονται να επιλέξουν εμπειρίες όταν επισκέπτονται έναν ξένο προορισμό∙ συνήθως τότε, η πιο προσφιλής τακτική που ακολουθείται είναι ο επισκέπτης ενός ξενοδοχείου να προσπαθεί να βρει τον «ιδανικό» υπάλληλο που βρίσκεται στη reception ή κάπου αλλού, προκειμένου ο τελευταίος να του δώσει απαντήσεις σε βασικές απορίες που έχει ή να του προτείνει δραστηριότητες και αξιόπιστες επιλογές για φαγητό ή ποτό.

Με αυτόν τον τρόπο όμως, σπαταλούνται πολύτιμες ώρες από τη μεριά του ξενοδόχου και του προσωπικού του, οι οποίες θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την πραγματοποίηση άλλων εργασιών εντός της ξενοδοχειακής μονάδας. Με σύμμαχο πλέον τις σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, κάθε ξενοδοχείο -ανεξαιρέτως μεγέθους- μπορεί εύκολα, πλήρως αποτελεσματικά και με ελάχιστα χρήματα να προσφέρει 24/7 υπηρεσίες concierge στους επισκέπτες του, αναβαθμίζοντας έτσι την εμπειρία φιλοξενίας που απολαμβάνουν.

Για μία καλύτερη κατατόπιση, απευθυνθήκαμε στις HotelStand και Tourmie -2 εκ των εταιρειών που έχουν περάσει από το Πρόγραμμα Επιτάχυνσης του CapsuleT και παρέχουν καινοτόμες λύσεις concierge- προκειμένου να μοιραστούν μαζί μας περισσότερα σχετικά με τα οφέλη που εξασφαλίζει για όλες τις πλευρές η χρήση τέτοιων εφαρμογών.

⇒ Ποια είναι τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα από τη χρήση της πλατφόρμας σας συγκριτικά με το παραδοσιακό concierge;

HotelStand: Είναι γεγονός πως ο ξενοδοχειακός κλάδος ήταν και παραμένει αρκετά παραδοσιακός. Ας αναλογιστούμε ότι η εικόνα ενός receptionist να δίνει οδηγίες στον επισκέπτη κυκλώνοντας σημεία πάνω σε έναν έντυπο χάρτη, είναι ίδια εδώ και τουλάχιστον 50 χρόνια. Ωστόσο, η τεχνολογία προσφέρει σήμερα λύσεις όπως το TripAdvisor με αποτέλεσμα, ενώ οι συστάσεις του concierge να είναι συνήθως αξιόλογες, η εμπειρία από την πλευρά του επισκέπτη να είναι κάπως vintage. Πρέπει επίσης να αναλογιστούμε ότι το ξενοδοχείο, ενώ σήμερα προωθεί εμπειρίες με προφορικό τρόπο, δεν λαμβάνει έσοδα απλούστατα γιατί η παρακολούθηση αυτού του business είναι αδύνατη χωρίς ένα τεχνολογικό «νοικοκύρεμα». Τεχνολογίες όπως η HotelStand θα επιτρέψουν στο ξενοδοχείο όχι μόνο να εκσυγχρονιστεί αλλά και να βρει εναλλακτικούς τρόπους εσόδων.

Tourmie: Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα μας, τα ξενοδοχεία μπορούν να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία με την οποία δέχονται και διαχειρίζονται αιτήματα για υπηρεσίες, να διευρύνουν το δίκτυο εξωτερικών συνεργατών τους, όπως επίσης να αυξήσουν την κερδοφορία τους από κρατήσεις υπηρεσιών. Η Tourmie αλλάζει το παραδοσιακό concierge, προσφέροντας μια καλύτερη εμπειρία με άμεσες και online κρατήσεις από την άνεση του smartphone. Πλέον, τα ξενοδοχεία, μπορούν να έχουν καλύτερο συνολικό έλεγχο, να λαμβάνουν reviews επισκεπτών, να βλέπουν αναφορές πωλήσεων και να εξασφαλίζουν απόλυτη ασφάλεια και διαφάνεια πληρωμών. Η συγκεκριμένη αγορά έχει ξεκινήσει να αναπτύσσεται από το 2014, με μεγάλες τουριστικές εταιρείες να έχουν στραφεί ήδη προς αυτή την κατεύθυνση. Επιπροσθέτως, σύμφωνα με έρευνα του Ξ.Ε.Ε., η διείσδυση των online εργαλείων επικοινωνίας στον τουρισμό αυξάνεται σταθερά ανά έτος, ενώ οι προβλέψεις για τα επόμενα χρόνια δείχνουν μια αύξηση 9% του συνολικού μεριδίου των online εργαλείων και μια αύξηση 32% για εργαλεία/συστήματα απευθείας online κρατήσεων.

⇒ Πώς θεωρείτε ότι ο Covid-19 αλλάζει το χώρο του concierge και των εμπειριών σε έναν προορισμό; Σε ποιες τυχόν παραμετροποιήσεις ή προσθήκες υπηρεσιών προχωράτε οι ίδιοι υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων;

HotelStand: Τα φυλλάδια και οι έντυποι χάρτες αποτελούν δυστυχώς άλλη μια δυνητικά μολυσματική επιφάνεια και συνεπώς η αντικατάσταση τους με ψηφιακά μέσα είναι πλέον επιτακτική. Η ανάγκη για αλλαγή όμως δεν επιτάσσεται μόνο από τον Covid-19. Στη HotelStand είμαστε βέβαιοι ότι τα φυλλάδια θα εξαφανιστούν τα επόμενα χρόνια από τα lobbies των ξενοδοχείων, όπως αντίστοιχα εξαφανίστηκαν τα φυλλάδια delivery από τα συρτάρια του σαλονιού μας. Tο ξενοδοχείο πρέπει και μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη, ο οποίος έχει πλέον συνηθίσει να είναι σε άμεση επαφή με την πόλη μέσω του smartphone. Μέσω της HotelStand, η επαφή αυτή γίνεται όχι μόνο εφικτή αλλά και ασφαλής υπό τη σύσταση του ξενοδοχείου.

Tourmie: Η πανδημία διατάραξε σε μεγάλο βαθμό τα local experiences λόγω των κανόνων περί αποστάσεων. Την ίδια ώρα όμως, τα ξενοδοχεία μπήκαν στη διαδικασία να επαναπροσδιορίσουν τις concierge υπηρεσίες που παρέχουν, μέσα από τη δημιουργία μοναδικών και εξατομικευμένων εμπειριών. Βασιζόμενοι λοιπόν στις νέες ανάγκες των ξενοδοχείων, οι προσαρμογές στις οποίες προχωρήσαμε κινήθηκαν σε δύο βασικούς άξονες: την εξατομίκευση της εφαρμογής στην εταιρική ταυτότητα του κάθε ξενοδοχείου και τη δημιουργία ενός εργαλείου για εύρεση βέλτιστων εξωτερικών συνεργατών στα ξενοδοχεία. Επιπλέον, λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων, είναι εμφανές πως η χρήση concierge εφαρμογών έγινε πλέον απαραίτητη ακόμα και για τις in-house υπηρεσίες των ξενοδοχείων. Σε αυτό το πλαίσιο, προχωρήσαμε στη δημιουργία μιας premium έκδοσης της υπηρεσίας μας, η οποία έρχεται και καλύπτει τις νέες απαιτήσεις που προκύπτουν.

Λίγα λόγια για τις 2 εταιρείες:

H HotelStand βοηθά τους ξενοδόχους να συνδεθούν καλύτερα με την τοπική κοινωνία και να προσφέρουν στους επισκέπτες τους τα μυστικά της πόλης με έναν εύκολο, όμορφο και σύγχρονο τρόπο. Μέσω της πλατφόρμας, οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου μπορούν να ανακαλύψουν με ψηφιακό τρόπο αυθεντικές εμπειρίες που συστήνει το ξενοδοχείο, να μάθουν τι συμβαίνει στην πόλη και να πραγματοποιήσουν ψηφιακά μία κράτηση με μόλις 3 κλικς.

HotelStand

Η Tourmie είναι μια concierge εφαρμογή για ξενοδοχεία, η οποία αυτοματοποιεί τη διαδικασία με την οποία οι επισκέπτες τους κάνουν κράτηση για υπηρεσίες, μέσω εξωτερικών συνεργατών.

Tourmie

*Αναζητήστε περισσότερα για τη HotelStand εδώ και για την Tourmie εδώ.

Comments are closed.