Startup Tales: Μαριέττα Σίμου/Co-Founder, Nable Solutions
Η γνωριμία με τις startups που εντάχθηκαν στον πρώτο κύκλο του Προγράμματος Επιτάχυνσης του CapsuleT και παρέχουν τεχνολογικές λύσεις στον τουρισμό, συνεχίζεται μέσα από το blog μας.
Στο παρόν post η Μαριέττα Σίμου, Co-Founder και Business Development Manager της Nable Solutions, μας δίνει την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα για την ψηφιακή πλατφόρμα “Assistant” που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Η τελευταία συνδέει τα άτομα με αναπηρία με τους οργανισμούς και τις εταιρείες ενισχύοντας την ανεξαρτησία τους, ενώ παράλληλα βοηθάει του οργανισμούς και τις εταιρείες να κατανοήσουν τις ανάγκες προσβασιμότητάς τους και να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.
1. Πώς πήρατε την απόφαση να ξεκινήσετε τη Nable Solutions; Ποια στάθηκε η αφορμή γι’ αυτό;
Η Nable Solutions γεννήθηκε σε ένα forum με θέμα την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητές συσκευές. Ακούγοντας τις ομιλίες σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρει η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, άρχισε να γεννιέται στο μυαλό του ιδρυτή της Nable Solutions η ιδέα μιας επιχείρησης, η οποία μέσω των νέων τεχνολογιών θα δημιουργεί λύσεις με κοινωνικό προσανατολισμό.
Το ταξίδι μας ξεκίνησε από ένα διαγωνισμό καινοτομίας όπου διακριθήκαμε κερδίζοντας τη στήριξη του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με τον οποίο συνεργαστήκαμε και αναπτύξαμε την υπηρεσία “Assistant”, ένα ψηφιακό βοηθό για τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα και τα άτομα με αναπηρία που τους βοηθάει στο κάθε βήμα του ταξιδιού τους και βελτιώνει την εξυπηρέτησή τους, δημιουργώντας μια εξαιρετική ταξιδιωτική εμπειρία.
2. Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία σας και ποιο πρόβλημα λύνει στην αγορά.
Η Nable Solutions είναι μια βραβευμένη startup ανάπτυξης λογισμικού και σκοπός της είναι η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν κοινωνικό αντίκτυπο. Με βάση αυτή την κατεύθυνση δημιουργήσαμε την υπηρεσία “Assistant”, ένα ψηφιακό εργαλείο που συνδέει δυναμικά και σε πραγματικό χρόνο τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα και τα άτομα με αναπηρία με τους οργανισμούς και τις εταιρείες διασφαλίζοντας εξατομικευμένη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση ενώ παράλληλα βοηθάει του οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να αξιολογήσουν και να βελτιώσουν την προσβασιμότητά τους όσον αφορά τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες τους.
Η “Assistant” θα αποτελεί το «σημείο επαφής» της εξυπηρέτησης πελατών των οργανισμών και εταιρειών από την αρχική φάση που περιλαμβάνει πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις και τις παρεχόμενες υπηρεσίες ανά τύπο αναπηρίας έως την προετοιμασία για το σχεδιασμό και την οργάνωση των υπηρεσιών που προσφέρονται καθώς επίσης τη γενική διαχείριση του προσωπικού τους. Επίσης, η “Assistant” παρέχει ένα κανάλι επικοινωνίας που επιτρέπει στα άτομα με αναπηρία να ζητήσουν βοήθεια ή στις εταιρείες να στείλουν ειδοποιήσεις/ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο, καθώς επίσης ένα δυναμικό σύστημα παρακολούθησης για την αξιολόγηση και την παρακολούθηση της προσβασιμότητας, επιτρέποντας τη συνεχή βελτίωση.
3. Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της υπηρεσίας σας;
Με τη λύση μας στοχεύουμε να δημιουργήσουμε μια αλυσίδα προσβάσιμων υπηρεσιών που θα βοηθάει τα άτομα με ανάγκες προσβασιμότητας στο κάθε βήμα του ταξιδιού τους. Το κλειδί για την επιτυχία σε αυτή τη μεγάλη και αναπτυσσόμενη αγορά και για να είναι ανταγωνιστικό είναι να δούμε τον πελάτη και όχι την αναπηρία. Η υπηρεσία μας μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών τους ώστε να προσφέρουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, αποδεικνύοντας πόσο τους εκτιμούν και να δημιουργήσουν μια εξαιρετική ταξιδιωτική εμπειρία.
4. Τι προσδοκάτε να έχετε αποκομίσει περισσότερο ολοκληρώνοντας το Πρόγραμμα Επιτάχυνσης του CapsuleT;
Ολοκληρώνοντας τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα του CapsuleT Accelerator έχουμε προγραμματίσει να ολοκληρώσουμε τη διαμόρφωση της υπηρεσίας “Assistant” στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, καθώς επίσης το επιχειρηματικό μας μοντέλο με στόχο την εφαρμογή του στον τουριστικό τομέα της Ελλάδας. Επίσης, θα έχουμε κερδίσει τη δικτύωση με επαγγελματίες του χώρου, που είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξή μας. Και γιατί όχι, ένα πρώτο συμβόλαιο με κάποιο ξενοδοχείο…
5. Πού φαντάζεστε τη startup σας σε 2 χρόνια από τώρα; Ιδανικά, ποιο business milestone θα θέλατε να έχετε πετύχει έως τότε;
Επιθυμία και όραμά μας είναι η Assistant να αποτελεί τον ψηφιακό βοηθό για κάθε άτομο με μειωμένη κινητικότητα ή αναπηρία και να τους βοηθάει τόσο στα ταξίδια τους όσο και στην καθημερινότητά τους.
Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της αγοράς του προσβάσιμου τουρισμού και να βοηθήσουμε τον τουριστικό κλάδο της Ελλάδας να κερδίσει μερίδιο από αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά.
6. Αν έπρεπε να επιλέξετε 3 core values που σας χαρακτηρίζουν σε αυτή τη φάση, ποια θα ήταν αυτά;
Από την πρώτη μέρα της σύστασής μας έχουμε ως στόχο να αναπτύσσουμε νέες ιδέες που κάνουν τη διαφορά, παρέχοντας υπηρεσίες που έχουν πραγματική αξία. Έχουμε πάθος για την καινοτομία και γι’ αυτό ενθαρρύνουμε τη δημιουργικότητα στα μέλη της ομάδας μας. Εκτός όμως από την καινοτομία, έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς η παροχή ποιοτικών λύσεων και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Ο πελάτες μας βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο σε ότι κάνουμε.
Και φυσικά λαμβάνουμε υπόψη σε όλες τις δραστηριότητές μας την κοινωνική ευθύνη που μας αναλογεί. Άλλωστε, το μέλλον χτίζεται με όσους πιστεύουν ότι θα είναι καλύτερο. Όπως λέμε και στη Nable: “enabling a future of possibilities”.
7. Έχετε εργαστεί ως μισθωτοί σε εταιρείες. Τι είναι αυτό που απολαμβάνετε περισσότερο στην επαγγελματική ζωή του startupper και ποιο είναι το στοιχείο που καμιά φορά «νοσταλγείτε» από αυτή του μισθωτού;
Startupper για εμάς δεν είναι μια δουλειά αλλά είναι το όραμα να λύσεις μια πραγματική ανάγκη της κοινωνίας, δημιουργώντας ένα καινοτόμο προϊόν για να κάνεις τον κόσμο καλύτερο.
Η ζωή ενός startupper είναι πολυσύνθετη και στην πορεία αυτή έχουμε αποκτήσει τεχνογνωσία και δεξιότητες που μια θέση μισθωτού συνήθως δεν σου προσφέρει. Οι startuppers αναλαμβάνουν πολλούς και διαφορετικούς ρόλους όπως η οργάνωση και διαχείριση της επιχείρησης, η ανάπτυξη της στρατηγικής και του επιχειρηματικού σχεδίου, η λήψη αποφάσεων για την υλοποίηση της ιδέας σε προϊόν, η ανεύρεση συνεργατών, η ανεύρεση και απόκτηση οικονομικών πόρων και φυσικά η ανάληψη της ευθύνης για τις επιτυχίες αλλά και τις αποτυχίες της επιχείρησης. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ζωή ενός startupper μοιάζει με roller coaster.
*Η Μαριέττα Σίμου είναι Co-Founder της Nable Solutions.
Comments are closed.