Startup Tales: Άρης Παττακός/Co-Founder, GuestFlip
Συνέχεια για τη γνωριμία με τις startups που εντάχθηκαν στον πρώτο κύκλο του Προγράμματος Επιτάχυνσης του CapsuleT, με τη GuestFlip και τον Co-Founder/CTO της εταιρείας, Άρη Παττακό.
Σημειώνεται πως η GuestFlip έχει ως στόχο να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και να αυξήσουν τις κρατήσεις τους παρέχοντας μια πλατφόρμα διαχείρισης φήμης και στοιχείων ικανοποίησης πελατών.
1. Πώς πήρατε την απόφαση να ξεκινήσετε τη GuestFlip; Ποια στάθηκε η αφορμή γι’ αυτό;
Και εγώ και ο Στράτος, είχαμε τη διάθεση και τη φιλοδοξία να κάνουμε κάτι δικό μας. Περάσαμε ένα στάδιο συνεργασίας όπου δουλεύαμε πάνω στην «ιδέα» και σε αυτό το στάδιο έγιναν ξεκάθαρα αρκετά πράγματα. Τα βασικότερα ήταν η προοπτική που είχε το προϊόν στην αγορά και το δέσιμο που είχε αναπτυχθεί στην ομάδα μας. Αρκετά γρήγορα ωρίμασε η ιδέα μέσα μας και τότε ήταν που αποφασίσαμε να κάνουμε την αρχή πιο επίσημα, ιδρύοντας την εταιρεία και αφιερώνοντας περισσότερες ώρες.
Δε θα έλεγα πως υπήρξε μια συγκεκριμένη αφορμή, αλλά μια σταδιακή ωρίμανση της ιδέας και της ομάδας που μας επέτρεψε να το τολμήσουμε.
2. Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία σας και ποιο πρόβλημα λύνει στην αγορά.
Η GuestFlip διευκολύνει τη διαχείριση online φήμης για τα ξενοδοχεία. Βοηθάμε τα ξενοδοχεία να καταλάβουν την εμπειρία των πελατών τους μέσω της συλλογή των online κριτικών αλλά και ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων. Μέσω της εφαρμογής και των reports, τα ξενοδοχεία είναι ενημερωμένα ανά πάσα στιγμή για τις κριτικές τους και το επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών. Παράλληλα, δημιουργούμε αυτόματα προτάσεις για τις ενέργειες που μπορεί να ακολουθήσει ένα ξενοδοχείο βοηθώντας και στη στρατηγική.
3. Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της υπηρεσίας σας;
Τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας μας που έχουν εκτιμήσει ιδιαίτερα τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας είναι η ευκολία χρήσης και οι αυτοματισμοί. Αρκετά σύντομα στην πορεία μας διαπιστώσαμε πως είναι δύσκολο για μικρούς ομίλους ξενοδοχείων και για μεμονωμένες μονάδες να ανταγωνίζονται διεθνείς ομίλους στο digital marketing. Μέσα από τη GuestFlip μπορούν τα ξενοδοχεία μας να γλυτώνουν πολύτιμο χρόνο με αυτόματες ενέργειες με αποτέλεσμα να βελτιώνουν την online εικόνα τους πιο αποδοτικά.
4. Τι προσδοκάτε να έχετε αποκομίσει περισσότερο ολοκληρώνοντας το Πρόγραμμα Επιτάχυνσης του CapsuleT;
Μέσα από τον CapsuleT, ο στόχος μας είναι να έχουμε αποκτήσει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ξενοδόχοι. Έχοντας επαφή με σημαντικούς ομίλους και στελέχη της αγοράς, έχουμε αποκομίσει πολύτιμο feedback που μας βοηθάει να γινόμαστε διαρκώς πιο δυνατοί. Είμαστε βέβαιοι πως με το πέρας του Προγράμματος Επιτάχυνσης, η GuestFlip θα έχει πετύχει να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστική λύση και πως θα έχουμε πλέον σημαντικό μερίδιο της ελληνικής αγοράς.
5. Πού φαντάζεστε τη startup σας σε 2 χρόνια από τώρα; Ιδανικά, ποιο business milestone θα θέλατε να έχετε πετύχει έως τότε;
Η GuestFlip μεγαλώνει πολύ γρήγορα και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό. Η φιλοδοξία μας είναι σε 2 χρόνια από τώρα να είμαστε η go-to λύση για την αποτελεσματική διαχείριση φήμης ξενοδοχείων σε όλα τα επίπεδα. Ο στόχος μας για τα επόμενα 2 χρόνια είναι να έχουμε παραπάνω από 3.000 ξενοδοχεία στο πελατολόγιό μας και να συνεχίσουμε να ηγούμαστε με νέες λύσεις που βοηθούν τα ξενοδοχεία να είναι διαρκώς πιο αποτελεσματικά.
6. Αν έπρεπε να επιλέξετε 3 core values που σας χαρακτηρίζουν σε αυτή τη φάση, ποια θα ήταν αυτά;
Το βασικό χαρακτηριστικό που μας έχει βοηθήσει να κινηθούμε γρήγορα είναι ένα “sense of urgency”, η αίσθηση πως καθετί που κάνουμε επείγει. Η δεύτερη αξία που μας διατρέχει είναι το θάρρος να δοκιμάζουμε νέα πράγματα και να εκθέτουμε την ομάδα μας σε νέες καταστάσεις. Το τελευταίο core value που έχει η εταιρεία μας είναι η ευθυγράμμιση με τους στόχους που θέτουμε όλοι μαζί. Αυτό είναι κάτι που μας έχει ενώσει σε δύσκολες συνθήκες και μας έχει βοηθήσει να ξεπεράσουμε μεγάλα εμπόδια.
7. Έχετε εργαστεί ως μισθωτοί σε εταιρείες. Τι είναι αυτό που απολαμβάνετε περισσότερο στην επαγγελματική ζωή του startupper και ποιο είναι το στοιχείο που καμιά φορά «νοσταλγείτε» από αυτή του μισθωτού;
Οι 2 βασικές δυσκολίες που έχει η δουλειά ενός startup founder είναι πως:
1. Δεν χωρίζεται η δουλειά από την υπόλοιπη ζωή, μιας και οι υποχρεώσεις απαιτούν να είσαι πάντα διαθέσιμος.
2. Καλείσαι να παίρνεις γρήγορες αποφάσεις με ελλιπή δεδομένα και να δρας αποτελεσματικά, παρά την αβεβαιότητα.
Το βασικό στοιχείο που καμιά φορά νοσταλγώ από την εργασία ως μισθωτός είναι η δυνατότητα να βγάλεις από το μυαλό σου τη δουλειά. Παρόλα αυτά, ο ενθουσιασμός και οι μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε σαν startuppers μας δίνουν ενέργεια και έμπνευση να συνεχίζουμε. Η ικανοποίηση που νιώθουμε όταν η δουλειά μας μεταφράζεται σε θετικά αποτελέσματα για τους πελάτες και για την εταιρεία μας δεν περιγράφεται εύκολα.
*O Άρης Παττακός είναι Co-Founder και CTO της GuestFlip.
Comments are closed.