Η σημασία του να «ακούς» και να ξέρεις καλά τον πελάτη σου!
Η σημασία του να «ακούς» και να ξέρεις καλά τον πελάτη σου!
Περίπου το 82% των ταξιδιωτών κλείνει τις διακοπές του online. Έχετε αναρωτηθεί ποια εικόνα δημιουργείται σε κάποιον, όταν αναζητήσει το ξενοδοχείο σας στο Google, την TripAdvisor ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Η online παρουσία του καταλύματός σας είναι πλέον καταλυτική για την προσέλκυση νέων επισκεπτών.
Ο Άρης Παττακός, CTO της GuestFlip, έρχεται να δώσει χρήσιμες κατευθύνσεις αλλά και να λύσει βασικές απορίες, στο πλαίσιο των Innovation Bites του CapsuleT.
Ομιλητής: Άρης Παττακός, GuestFlip
02/04/2021