
Τι κάνει η HotelStand;
Η HotelStand αναπτύσσει μια διαδικτυακή πλατφόρμα που βοηθά τους ξενοδόχους να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες υποδοχής τους, επιτρέποντας στους επισκέπτες του ξενοδοχείου να ανακαλύπτουν ψηφιακά και να κάνουν κρατήσεις για ξεναγήσεις, δραστηριότητες και εστιατόρια που προτείνονται από το ξενοδοχείο τους.
Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;
Ως πελάτες ξενοδοχείων, είμαστε συχνά απογοητευμένοι από το χρόνο και την προσπάθεια που χρειάζεται για να βρούμε δραστηριότητες και ξεναγήσεις κατά τη διάρκεια των διακοπών μας. Η διαδικτυακή πλατφόρμα της HotelStand επιτρέπει στους ξενοδόχους να λύσουν αυτό το πρόβλημα. Με την πλατφόρμα οι ξενοδόχοι μπορούν να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες υποδοχής επισκεπτών δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ανακαλύψουν ψηφιακά και να κάνουν κράτηση για ξεναγήσεις και δραστηριότητες που προτείνονται από το ίδιο το ξενοδοχείο. Οι ξενοδόχοι αμείβονται γι’ αυτή την υπηρεσία κερδίζοντας προμήθεια κάθε φορά που ο επισκέπτης πραγματοποιεί κράτηση. Σε μια χώρα της οποίας η οικονομία βασίζεται κυρίως στον τουρισμό, η Hotelstand έχει αγοραία αξία 290.000.000 ανά έτος, κάνοντας τις διακοπές ευκολότερες, ασφαλέστερες και πιο ευχάριστες.
Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;
Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου, χωρίς να έχουν γνώση της περιοχής ή των διαθέσιμων επιλογών, επιδιώκουν να εμπλουτίσουν τη διαμονή τους αναζητώντας δραστηριότητες και ξεναγήσεις. Πλατφόρμες όπως το TripAdvisor παρουσιάζουν πλήθος επιλογών και φυσικά δημιουργούν ανασφάλεια λόγω της άγνοιας των επισκεπτών. Στην προσπάθειά τους να μειώσουν αυτή την ανασφάλεια ρωτούν συνήθως τον υπάλληλο υποδοχής του ξενοδοχείου για πιθανές δραστηριότητες ή ξεναγήσεις που προτείνει το ξενοδοχείο. Οι υπάλληλος πρέπει να παρουσιάσει προφορικά τις διαθέσιμες επιλογές, συνήθως χωρίς οπτικό υλικό, όπως φωτογραφίες, λεπτομερείς περιγραφές, μενού, τιμές κλπ. Όταν τελικά ο επισκέπτης αποφασίσει να κάνει κράτηση στην προτεινόμενη δραστηριότητα, τότε ο υπάλληλος υποδοχής πραγματοποιεί την κράτηση μέσω τηλεφώνου. Η HotelStand επιδιώκει να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει αυτή τη διαδικασία τόσο για τους ξενοδόχους, όσο και για τους επισκέπτες.
Ποια είναι η πρόταση της HotelStand;
Η Hotelstand προσφέρει μια διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει στους επισκέπτες του ξενοδοχείου να ανακαλύψουν και να πραγματοποιήσουν κρατήσεις σε επιλεγμένες δραστηριότητες με μια διαισθητική, γρήγορη και μοντέρνα εμπειρία. Οι επισκέπτες μπορούν να πραγματοποιήσουν κρατήσεις σε δραστηριότητες που προτείνονται από το ίδιο το ξενοδοχείο είτε μέσω των κινητών τους τηλεφώνων, σαρώνοντας έναν κωδικό QR που βρίσκεται στα δωμάτιά τους ή μέσω ενός tablet που βρίσκεται στο λόμπι του ξενοδοχείου. Κατά την κράτηση θα λάβουν ένα SMS ή mail με τα στοιχεία της κράτησης την οποία θα μπορούν να τροποποιήσουν ή και να ακυρώσουν. Οι υπάλληλοι υποδοχής του ξενοδοχείου είναι επίσης σε θέση να πραγματοποιήσουν κράτηση εκ μέρους των πελατών του ξενοδοχείου μέσω της πλατφόρμας, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς υπολογιστές τους και αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο τις χρονοβόρες τηλεφωνικές κλήσεις.
Η Ομάδα

Βαγγέλης Καλαϊτζόγλου
Co-Founder, Business Development LeadΓεννήθηκε το 1980 στην Αθήνα, αλλά μεγάλωσε στη Χαλκίδα. Εργάστηκε αρχικά ως προγραμματιστής στο ERP σύστημα της SAP για μια τοπική εταιρεία συμβούλων και ανέπτυξε τις ικανότητές του στον προγραμματισμό. Μετά από 5 χρόνια ως εργαζόμενος, αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του ως ελεύθερος επαγγελματίας παρέχοντας υπηρεσίες στην IBM και σε άλλες τοπικές εταιρείες συμβούλων SAP. Έχει συμμετάσχει και ηγηθεί προγραμμάτων υλοποίησης της SAP σε περισσότερες από 35 μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα.
Βαγγέλης Καλαϊτζόγλου
Co-Founder, Business Development Lead
Γιώργος Σουφλέρης
Co-FounderΓεννήθηκε στη Χαλκίδα το 1980, όπου και μεγάλωσε. Το 1999 έγινε δεκτός στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης, απ’ όπου και αποφοίτησε το 2003. Στα μέσα του 2004, ξεκίνησε να εργάζεται σε μια εταιρεία συμβούλων SAP όπου και παρέμεινε μέχρι το 2013. Σήμερα εργάζεται στον όμιλο Ahold - Delhaize ως αρχιτέκτονας συστημάτων πληροφορικής του ομίλου στον τομέα των Οικονομικών. Έχει συνολικά 15 χρόνια εμπειρίας με συμμετοχή σε 22 προγράμματα υλοποίησης SAP σε πολυεθνικές εταιρίες.