Τι ακριβώς κάνει η Deliverback;
H Deliverback είναι μια δωρεάν ηλεκτρονική υπηρεσία για τα ξενοδοχεία, τα car rentals, τα ferries και τα αεροδρόμια που επιστρέφει τα αντικείμενα των πελατών τους εύκολα, γρήγορα και οικονομικά.
Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;
H Deliverback είναι μια δωρεάν ηλεκτρονική υπηρεσία για τα ξενοδοχεία, η οποία επιστρέφει τα αντικείμενα των πελατών τους. Με περισσότερα από 1.000 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, η εταιρία χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να βελτιώσει την εμπειρία επιστροφής των ξεχασμένων αντικειμένων κάθε ταξιδιώτη. Έτσι, αυξάνονται οι θετικές κριτικές του ξενοδοχείου, ενώ παράλληλα μειώνεται σημαντικά ο χρόνος που δαπανάται από ένα ξενοδοχείο τόσο στη διαχείριση όσο και στην αποστολή των απολεσθέντων αντικειμένων των πελατών του.
Ποιο είναι το κενό που καλύπτετε στην αγορά;
Ο τομέας των Lost & Found στα ξενοδοχεία είναι σε πολύ πρώιμα στάδια, χωρίς οργάνωση, με πολλά προβλήματα στην διαχείριση της επικοινωνίας μεταξύ του ξενοδοχείου και των συνεργαζόμενων μερών. Το ξενοδοχείο καλείται να διαχειριστεί έναν τομέα τον οποίο δεν γνωρίζει και ο οποίος δεν σχετίζεται με το τουριστικό προϊόν που με τόσο κόπο έχει καταφέρει να δημιουργήσει.
Πιο συγκεκριμένα το ξενοδοχείο πρέπει να:
– μιλήσει με τον πελάτη του
– βρει το ξεχασμένο του αντικείμενο
– συνεννοηθεί με την courier
– συσκευάσει το αντικείμενο σωστά
– φτιάξει σωστά τα χαρτιά διακίνησης και στο τέλος,
– πληρωθεί από τον πελάτη του, ο οποίος έχει ήδη κάνει check out.
Έτσι, χάνεται σημαντικός χρόνος στην επικοινωνία των συνεργαζόμενων μερών (ξενοδοχείο – πελάτης – courier), έχοντας ως αποτέλεσμα αγχωμένους και δυσαρεστημένους ταξιδιώτες και προσωπικό.
Ποια είναι η πρόταση της Deliverback;
Η Deliverback έχει δημιουργήσει ένα διαχειριστικό περιβάλλον, το οποίο οργανώνει την επικοινωνία του πελάτη με το ξενοδοχείο και την κίνηση του courier για την επιτυχημένη αποστολή ενός χαμένου αντικειμένου. Η Deliverback αναλαμβάνει την επικοινωνία με τον ταξιδιώτη και την οργάνωση της παραλαβής του αντικειμένου από τον courier, δίνοντας όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται τόσο στο ξενοδοχείο όσο και στον πελάτη του. To ξενοδοχείο το μόνο που έχει να κάνει είναι το verification ότι έχει βρει το αντικείμενο και να φτιάξει το πακέτο σωστά, ώστε να επιστραφεί με ασφάλεια πίσω στον πελάτη.
Πώς το πετυχαίνει αυτό;
Μέσα από ένα διαχειριστικό εργαλείο και μια on line φόρμα ο ταξιδιώτης μπορεί να συμπληρώσει τα στοιχεία του, έχοντας μια επιτυχημένη και γρήγορη αποστολή. Παράλληλα, το ξενοδοχείο έχει μειώσει τον χρόνο διεκπεραίωσης και έχει αυξήσει τα rates, αφού δείχνει ότι και σε αυτό τον τομέα λειτουργεί με οργάνωση και καινοτομία. Η ομάδα της Deliverback συνεργάζεται με τις καλύτερες εταιρίες courier, στέλνοντας τα δέματα σε όλο τον κόσμο με ασφάλεια και σε οικονομική τιμή.
Σημειώνεται, ότι η υπηρεσία στοχεύει στην βελτιωμένη εμπειρία του ταξιδιώτη και είναι εντελώς δωρεάν για τα ξενοδοχεία.
Η Ομάδα
Γιώργος Αυγενάκης
CMOΟ Γιώργος Αυγενάκης έχει σπουδές ως Μηχανικός Λογισμικού και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει εμπειρία εργασίας σε startups και εταιρείες συμβούλων λογισμικού σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Στο παρελθόν συν-ίδρυσε, έλαβε χρηματοδότηση και πούλησε την iqrate, μια startup διαχείρισης εσόδων στον κλάδο της φιλοξενίας, αποκτώντας εμπειρία στις διαδικασίες των ξενοδοχείων.
Γιώργος Αυγενάκης
CMOΓιώργος Ζαχαρτζής
CFOΟ Γιώργος Ζαχαρτζής ( CFO ) είναι κάτοχος ΜBA και έχει εργαστεί στην Αμερική σε κομμάτια management και finance. Έχοντας εμπειρία στον τουρισμο ως ιδιοκτήτης τουριστικού γραφείου καθώς και ιδρυτης της villosophy, startup με δραστηριότητα σε τουριστικά καταλύματα έχει γνώση του τουρισμού και των διαδικασιών του.